بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ماجدي:قلعه‌نويي 3 امتياز را مي‌خواست

ميرشاد ماجدي در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد بازي با پرسپوليس اظهار داشت: تيمي که مقابل ملوان بوديم، در اين بازي نبوديم. به قدري رسانه ها هيجان اين مسابقه را بالا مي برند که به بازيکنان استرس وارد مي شود. از سوي ديگر ما در اين مسابقه دو سه بازيکن تاثيرگذار خود را در اختيار نداشتيم.
وي در مورد رفتار تماشاگران در دربي عنوان کرد: افرادي که سنگ و گوجه به زمين پرتاب کردند به مثابه نارنجکي در بين جمعيت هستند که هر آن ممکن است ضامن خود را بکشند. وقتي دو سه نفر در بين جمعيت چنين وضعيتي داشته باشند به دليل جو ورزشگاه بقيه هم ياد مي گيرند و همان کار را مي کنند. از طرفي تماشاگر وقتي از صبح به ورزشگاه مي آيد و امکانات خوبي هم ندارد طبيعي است که يکسري رفتارها را از خود نشان دهد.
ماجدي تصريح کرد: با محروم کردن تماشاگران چيزي درست نمي شود. شما در کدام کشور را ديده ايد که تماشاگرانش از شب قبل از بازي در اطراف استاديوم حضور داشته باشند؟ نگاهمان به علم فقط در حد همان آناليز بازي هاست. ما بايد زير ساخت فوتبال را درست کنيم. ممکن بود روز گذشته فاجعه اي رخ دهد.

وي در مورد اينکه به نظر مي رسيد امير قلعه نويي از نتيجه بازي راضي است، گفت: اين طور نيست. او علاقه داشت سه امتياز بازي را بدست بياورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,دربی75,امیر قلعه نویی,استقلال,هواداران,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com